Bergen en Zee, - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Roy Pasman - WaarBenJij.nu Bergen en Zee, - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Roy Pasman - WaarBenJij.nu

Bergen en Zee,

Door: Roy Pasman

Blijf op de hoogte en volg Roy

05 Mei 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag ben ik met een bike and hike tour naar de kaap de goede hoop geweest. Ik het zelden zulke mooie natuur gezien en ondanks de wind die bij vlagen zo sterk was dat je nauwelijks kan blijven staan was dit echt de mooiste trip die ik tot nu toe heb gemaakt. De prachtige natuur die ik vandaag heb gezien is bijna niet te beschrijven ik koop snel foto’s te kunnen sturen, wat dat betreft is mijn hoop gevestigd op mijn 1 nachts verblijf in een hotel in Johannesburg. Ik heb vandaag ook een andere Nederlander gesproken die een hop en tour langs de kust heeft gemaakt. Misschien is dit een mooie optie voor na mijn stage. Vandaag en ik wezen braaien voor mijn avondeten of simpel gezegd BBQ en. Vandaag heb ik mijn boottrip naar het eiland van de zeehonden niet gered. Halverwege hebben we moeten omkeren omdat de zee te ruw was. Gelukkig heb ik wel de pinguïns ontmoet en een aantal andere dieren. Jammer genoeg nog geen bagoons (apen) die hier toch aan plaag schijnen te zijn. Het is hier echt prachtig met de zee en de bergen. Ik ben benieuwd naar het verschil met de binnenlanden van Zuid-Afrika.

  • 05 Mei 2014 - 23:04

    Gerrit:

    Roy,

    Het lijkt mij fantastisch
    Ik benieuwd naar de foto's

  • 05 Mei 2014 - 23:05

    Mama:

    Roy, Je maakt ons geweldig jaloers.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Roy

Actief sinds 13 Maart 2014
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 6041

Voorgaande reizen:

13 Januari 2016 - 13 Januari 2016

Zeden

30 April 2014 - 10 Augustus 2014

Zuid Afrika

Landen bezocht: