vervolg eerste dag - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Roy Pasman - WaarBenJij.nu vervolg eerste dag - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Roy Pasman - WaarBenJij.nu

vervolg eerste dag

Door: Roy Pasman

Blijf op de hoogte en volg Roy

01 Mei 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Na mijn eerdere bericht toch nog een aanvulling op de eerste dag. Nadat de sleutel van mijn kamer gevonden was (ik lig op een vier persoons kamer terwijl ik een 8 persoon kamer geboekt had iets wat ook al mis ging bij de check-in al mis ging) heb ik nu mijn kamer met als het goed is zelf een kleine korting. Ik ben al snel even Kaapstad in geweest om wat te eten, wat mij heeft geleid tot twee dames die aan mijn oor gingen sabbelen omdat ze graag geld wouden en dat mijn telefoon wedt gejat. Gelukkig was dit laatste duur een junk/zwerver waarna ik mijn telefoon weer uit zijn handen kon graaien en maar snel een McDonalds ben ingelopen. Het vervolg van de eerste avond was wel fantastische en ondanks mijn verlies bij de “killer pool” heb ik toch een paar fantastische mensen ontmoet. Morgen ga ik langs de ‘excursie’ balie en ga ik mijn paar dagen in Kaapstad maar eens plannen. Ik heb in ieder geval gehoord dat ik het duiken met haaien niet mag missen en dat ik morgen in ieder geval mee moet gaan met de “blue bus” kortom morgen met het ontbijt maar eens verder kijken. Ik heb nu in ieder geval een stopcontact gevonden op mijn kamer waardoor ik mijn telefoon weer kan opladen en geniet ik zelf van gratis wifi (iets wat ze zelfs op het vliegveld nog niet hebben).
Voor de mensen die ooit nog naar Kaapstad gaan hang nooit de fotocamera aan je riem want dan weet je zeker dat op elke straathoek iemand je aanspreekt of je nog geld het voor eten (vervolgens lopen ze een halve kilometer achter je aan waardoor je een heuse karavaan achter je hebt)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Roy

Actief sinds 13 Maart 2014
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 6042

Voorgaande reizen:

13 Januari 2016 - 13 Januari 2016

Zeden

30 April 2014 - 10 Augustus 2014

Zuid Afrika

Landen bezocht: