de Tafelberg en meer, - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Roy Pasman - WaarBenJij.nu de Tafelberg en meer, - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Roy Pasman - WaarBenJij.nu

de Tafelberg en meer,

Door: Roy Pasman

Blijf op de hoogte en volg Roy

02 Mei 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

De tweede dag in Kaapstad is al weer voorbij, vandaag heb ik een bustour in en rond de stad gemaakt, een wandeling op de Tafelberg en een strandwandeling gemaakt. De wandeling op de Tafelberg was fantastisch. Ik ben met de kabelbaan omhoog gegaan en ben boven op de berg een wandeling gaan maken. Nadat ik een stuk had gewandeld en eigenlijk niet wist waar mijn wandelroute mij heen zou voeren heb ik dit maar eens aan twee Oostenrijkse meisjes gevraag. Echter wisten zij ook niet waar de route heen ging (maar dachten net als ik dat het een rondje zou zijn) hebben we besloten samen verder te wandelen. Na de wandeling op de Tafelberg ben ik weer in de bus gestapt om wat meer van de stad te zien. Eenmaal bij het strand aangekomen heb ik hier een strandwandeling gemaakt over echt een prachtig mooi zand strand, ik ben vervolgens verder gereisd met de bus en heb nog een boottochtje over een kanaal gemaakt. Ik heb vandaag lang niet alles kunnen bezichtigen wat ik had gehoopt maar morgen is er weer een dag. Als het weer goed is ga ik de kamende dagen in ieder geval paragliden, duiken met haaien een rit naar de kaap maken, robben eiland bezoeken en een township tour maken. Ik zal ook snel proberen een paar foto’s online te zetten.

  • 02 Mei 2014 - 21:51

    Wim Westdorp:

    Leuk Roy. Ik ben zelf ook in Kaapstad, Tafelberg en Robbeneiland geweest.
    Geniet ervan!

  • 03 Mei 2014 - 00:43

    Sophie:

    Super gaaf Roykie!!!! Klinkt echt mooi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Roy

Actief sinds 13 Maart 2014
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 6020

Voorgaande reizen:

13 Januari 2016 - 13 Januari 2016

Zeden

30 April 2014 - 10 Augustus 2014

Zuid Afrika

Landen bezocht: